Yves Rocher - akció, haul és vélemény



Nos, azzal valószínűleg nem mondok semmi újat, hogy nem én vagyok az, aki be szokott számolni bármi-féle akcióról, újdonságról, vagy új trendkiadásról. Ezt nagyon sokan jól csinálják helyettem is, én is tőlük értesülök általában minden ilyesmiről, szóval ha én is megírnám, maximum tőlük tudnám lopni az infót és a képeket.
Most viszont egy olyan akcióra szeretném felhívni a figyelmet, amiről egyrészt még nem olvastam senkinél, másrészt pedig nagyon megéri kihasználni, szerintem.




Photobucket
Történt ugyanis, hogy tőlem szokatlan módon betértem egy ilyen üzletbe, annyi jót olvastam már a termékeikről másoknál, illetve Krémmánián, pluszban a nagy Sale feliratok is igen hívogatóak voltak.
Nos betértünk, viszont semmi kedvemre valót nem találtam a leárazott termékek között, és itt vége is lehetne a történetnek, ha nem nyomott volna egy kis füzetet a kezembe az egyik eladó lány (Ha nektek nem nyomják a kezetekbe, az üzletben számos polcon van kitéve, vegyetek el bátran egyet)

Photobucket
Ez lett volna a kuponfüzet, és benne 10 jobbnál-jobb kuponnal.

Ezek találhatóak benne (nem fotóztam be, mert már az enyém sem teljes)
- 2 termék 1 áráért kupon, arcápolási termékekre
- 2 Jardis du monde tusfürdő vásárlása esetén a 3. ajándék
- -30% egy sminktermékre kupon
- -30% egy szabadon választott szépségápolási termékre kupon
- 2 db növényi hajápolás sampon 1410 Ft-ért
- -35% egy szabadon választott parfümre
- -40% egy testápolási termékre
- -40% egy arclemosó termékre
- Ajándék mini UN Matin au jardin tusfürdő bármely értékű vásárlás esetén
- + légy törzsvásárló kupon

Ezek már magukban is nagyon kecsegtetőek, viszont, amikor a végére lapoztam, megláttam ezt is:

Photobucket
Ha beváltasz 4 kupont (ebből a 9. kivétel, és a 10.et se számította bele nekem a csajszi, de lehet csak nem volt formában) akkor kapsz 1 parfümöt ajándékba. Nos ez kuponfüzet számomra nagyon motiváló volt, egyet már be is váltottam, most a második kuponfüzetemet végzem ki éppen, és egyébként nem olyan nehéz 4 kupont beváltani, és nem is tesz tönkre különösebben anyagilag.

Megmutatom miket vettem én a kuponokkal, és hogy melyiket éri meg beváltani, melyiket nem annyira.

1. Az első és második füzetből is beváltottam a tusfürdős kupont, mivel szerintem nagyon megéri. A három tusfürdő így 1200 Ft, tehát 400 Ft/db, ami elég kedvező, tekintve, hogy pl egy Balea tusi is már 300-350 Ft.
Már a képeken is látszik, hogy a 6-ból kettőt elhasználtunk, tehát tudok véleményt alkotni róluk.
Amit el tudok mondani, hogy jó minőségű tusfürdők, jó és tartós illattal, nem szárítanak, és viszonylag kevés elég belőlük egy-egy alkalomra. Nekem a krémesek jobban bejöttek, a zselések nekem elég művi illatúak, és hamarabb is fogynak. A kávésat mindenképp szagoljátok meg, isteni! Nekem még a másik favorit a mandulás. Ezt a kupont akkor is megéri kihasználni, ha nem akarjátok összegyűjteni a 4 darabot.

Photobucket

2. A két samponos kupon volt a második, amit beváltottunk. Nagyival voltam akkor épp vásárolni, és azon egyszerű indokkal váltottuk be ezt a kupont, hogy neki is kellett sampon, és pont én is kifogytam  belőle.
Egyébként nem egy nagy kedvezmény, mert amúgy a  2 sampon 1600 lenne, így 1400, tehát nem mondom, hogy ez olyan feltétlen beváltós lenne.
Mivel már a felét elhasználtam, mondok 1-2 szót a samponról is. Szilikont nem tartalmaz, SLS-t viszont igen, amit nem tartok indokoltnak egy növényi összetevőjű sampon esetében. Én direkt hamvasítósat választottam, mert épp ráfér a hajamra. Kellően habzik, és az illatát is érzem még 1-2 napig a hajmosás után, de ennyi pénzért nagyon kis mennyiség, és nagyon hamar is fogy, szóval nem váltanám be ezt a kupont újra.

Photobucket


3. A következő kuponokt mindenképp arcápolási termékekre szerettem volna fordítani, mert abból épp elég ramatyul álltam. Előtte kicsit körülnéztem Krémmánián, hogy mit is lenne érdemes, és árban, illetve pozitív visszajelzésekben verhetetlen volt ez a Kamillás 2in1, lemosó+tonik. Nem igazán hiszek a kettő az egyben dolgokban, de gondoltam ha másoknak bejött, és még az ára sem rossz, teszek 1 próbát. És tényleg bejött. Az előző lemosómmal megszenvedtem, marta a szemem, de szó szerint, lemostam vele a sminket, majd moshattam meg az arcom megint, hogy ne irritáljon. Ez viszont nagyon kíméletes. Simán leszed egy átlag sminket, kellemes illata van, és ha az arcomon hagyom sem érzek semmi ragacsos, nyúlós kellemetlen érzést, mintha ott sem lenne. És elég mindössze két pöttynyi. Egy a szemem lemosására, egy pedig az arcom többi részére. így azért elég sokáig fog kitartani.
Photobucket
Krémmánián ITT található

4. Utoljára pedig valami maszkot szerettem volna, mert a Sunfleur pakolásaim már elfogytak, és még nem pótoltam őket. Hirtelen felindulásból döntöttem mellette, olvastam, hogy tonizál és hidratál, gondoltam ez jó lesz. Hát nem igazán jött be, de ahogy utólag megnéztem, másnak sem volt az igazi. Azt hittem először a mérete lesz a probléma, mert hogy nagyon csöpp, de elég kevés kell, illetve elég 3 percig fennhagyni, utána pedig érzek is némi kellemes puhaságot, de az hamar el is múlik.
Photobucket
Krémmánán ITT található

Az első kuponfüzetem egy málnás parfümre váltottam be. Nem a legtartósabb, de egész jól állja a sarat, és imádom az illatokat, amikben elérhető! (Málna, vanília, kókusz, szeder, mangó). Egyébként nagy kiszerelés, és ahhoz képest, hogy nem fukarkodom vele és egy nap többször is  befújom magam, még egész sok van belőle. Szóval szerintem jó vétel, még eredeti áron is, viszont ha valaki nem a kuponokból akarja összegyűjteni, akkor van a füzetben -35%-os parfüm kupon is.
Photobucket

A második kuponfüzetből, mint említettem, szintén beváltottam a tusfürdős kupont, de azért nem akartam pont ugyan azokat beváltani megint, és egy sminkblog írója ekkor mit is tehetne, mint hogy körbenéz a sminkes részlegen. Általánosságban el lehet mondani, hogy nem áll rendelkezésre végtelen választék az Yves Rocher sminkes pultján. Nem trendkövetőek, inkább a klasszikus vonalat képviselik, és inkább az idősebb korosztályt célozzák meg a sminktermékeikkel. A színekből nincs nagy választék, viszont a klasszikus és jól kombinálható színek mindegyikét megtaláljuk, a neutrálisabbaktól a színesebb szekcióig.

Jó szokásomhoz híven segítségemre hívtam a Krémmániát, és tudtam, hogy valami szájra valót szeretnék. Innentől pedig nem volt valami nehéz a döntés, a 9-ből 9 öt csillagos véleményt elnyert Sexy Pulp Volume szájfény mellett döntöttem, és nem is bántam meg.

Photobucket
Nincs sok szín, talán 5. Egy átlátszó, nude-os, ez a rózsaszín, egy vöröses, és egy lilás. Viszont ezzel lefedték az összes alap szájfény színt, szóval szerintem elég is. A nevéből kiindulva ajakdúsító, viszont ne a klasszikus szájcsípős szájfényre gondoljatok, ez inkább optikailag teszi a dolgát, a magas fénye miatt. Mennyiségre 10ml, ami elég sok, ehhez képest pedig az ára sem vészes, egy közepesen magas árkategóriájú drogériás szájfény árából kijön. Viszont sokkal jobb annál. Amiben az ereje rejlik, az az, hogy egyáltalán semennyire sem ragad, viszont ehhez képest egész tartós, és még a színe is kellemes. Aki már régóta keres nem ragadós szájfényt, az iziben csapjon le rá.
A többi véleményt ITT olvashatjátok.

Photobucket
Az enyém egyébként a Rose nevű árnyalat, ami az üvegben sokkal erőseb, és vannak benne nagyon apró ezüst csillámok, amik használat közben már láthatatlanok.

A másik két kupont is szeretném beváltani, mert izgatja a fantáziám a Vaníliás parfüm is.
Amik szóba jöhetnek a Krémmániás vélemények alapján:

Két ajakápolót néztem ki (de még nem tudom, hogy ellőhetem-e rá a szépségápolásos kupont, ezt majd meg kell kérdeznem az üzletben)
A másik pedig a Baume Reparateur
Néztem még a Kétfázisú szemfestéklemosót is, azt ígéri, leszedi még a vízálló sminket is, és még árban is rendben van.
Úgy látszik a maszkok közül  beválasztottam, mert a Gránátalmás és a Citromhéjas a vélemények szerint jól működik, lehet teszek még 1 próbát, ha még sem tudok ajakbalzsamot venni.
Amire pedig még szükségem lenne, az nem más, mint egy lábradír, például ez a Levendulás, mivel ebből is épp kifogytam, pedig ráférne a lábaimra.



A kuponfüzet egyébként Augusztus 31.-ig érvényes, még addig van időtök kihasználni.

Ti életetek, vagy fogtok élni a lehetőséggel? Illetve kedvelitek az Yves Rocher márkát? :).


Ezért a posztért semmilyen anyagi juttatást nem kaptam, minden terméket a saját pénzemből vettem, csak gondoltam megosztom veletek ezt az akciót, mert érdemesnek találtam rá. 

This entry was posted on 2012. augusztus 16., csütörtök and is filed under ,. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

4 Responses to “Yves Rocher - akció, haul és vélemény”

  1. Juj nagyon örülök ennek az infónak, mert pont a minap döntöttem egy YR spirál beszerzése mellet, mert az egyik kedvenc bloggerinám agyon dicsérte.

    Ha esetleg valakit érdekel itt a bejegyzés:
    http://schoee.blogspot.hu/2012/08/new-love-yves-rocher-mascara-sexy-pulp.html

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szeretem az Yves Rochert! Van jó pár termékem tőlük :) Ééés tényleg nagyon fini a kávés tusijuk *.* A testápolójukat is nagyon szeretem, főleg a vaníliásat és a málnásat :)

    VálaszTörlés
  3. Én is imádom,olyan jók a termékek.

    VálaszTörlés
  4. és egy pár eladó cuccom is van belőle,ha valakit érdekelne

    VálaszTörlés

Többiek