Makeup Academy (MUA) haul

Ma a múlt héten bemutatott kisebb MUA zsákmányomat fogom bemutatni nektek :)
Nagyon rendesek egyébként, mert minden x. like után újabb akcióval kedveskednek. A következőnél 3 ingyen termék lesz, az az utáninál (itt fogok én megint csak rendelni :D) pedig -35% + free shipping. Szóval ilyenkor különösen megéri lecsapni dolgokra. A Facebook oldaluk ITT található, szerintem megéri belájkolni, hogy minél hamarabb össze gyűljön a következő akcióra a létszám :).

A csomagot csütörtökön rendeltem, és a következő hétfőn már nálam is volt, szóval elég gyorsak. Bubis borítékban, és minden külön bubifóliában, és ha ez még nem lenne elég, a termékek is külön-külön be vannak csomagolva. Szóval abszolút meg voltam elégedve a tálalással.

8 terméket rendeltem, ez pont 10Ł volt, amiből lejött a 25%, és még szállítási költség sem volt (ami az én esetemben 5Ł lett volna, nem tudom súlyra mérik-e a shippinget, vagy egységes) szóval kb 3000 Ftból jött ki a rendelés.

Nézzük először az arcra való termékeket:
Photobucket
Nem voltam elég bátor elsőre, hogy alapozót/primer/bb krémet rendeljek, úgyhogy első körben jöttek az 1 fontos arcra való porok, egy púder, egy bronzosító és egy pirosító.


MUA pressed powder, shade 2
Photobucket
Na jó, kezdjük azzal, bár ezt kb mindenhol leírhatnám, hogy úúúútálom ezt a shadezést, még egy púdernél oké, de a többinél gáz és kész. Nem lehet megjegyezni. Bár ahogy látom már ezt ők is észrevették, és az új termékek már kapnak nevet is. De most a púderről. Közepes árnyalatot választottam, aminek örülök, mert ezek nem átlátszó púderek, igenis van színük és fedésük, ebben a tekintetben pedig a 3 szín elég csekély. A kettes egész jó, parányival sötétebb mint most a bőröm. 5.7 gr, elég nagy adag, nekem tetszik ez a minimál kocka csomagolás, a műanyag is masszív, a Catrice cuccai jutnak róla eszembe. Egész sokáig tud mattítani, mondjuk ebben a párás hőségben fel sem teszem, mert én speciel 2 perc alatt átizzadom, de szerintem a már kellemesebb időben működni fog.

MUA bronzer, shade 2
Photobucket
Rengeteg swatchot néztem, az shade 1 egy nagyon aranyosan csillogónak tűnt, a 3-as pedig túl sötétnek, erről pedig nem találtam nagyon semmit, szóval vakon bízva rendeltem, de nagyon telitalálat, mivel végre végre matt bronzosító, tehát tökéletes kontúrozni. Csomagolásban és méretben pont ugyan akkora, mint a púder.

Photobucket
Szeretem az ilyen kis részleteket, mint a márkanyomást a púderben. Itt látszik, hogy tökéletesen matt.

Photobucket
És itt egy swatch. Látszik, hogy nem őrülten sötét szín (de pigmentáltnak pigmentált egyébként) így világosabb bőrhöz is jó, de építhető is.

MUA blusher shade 6
Photobucket
Neki már más a csomagolása, picike csík szerű, benne 2.4gr anyaggal, ami nem tűnik soknak, de szerintem pirosítóból bőven elég ennyi. A hatos árnyalat mellett döntöttem, ez egy olyan szilvás szín, arany csillogással, az ELF coy pirosítójához nagyon hasonló, de ott több a csillogás és kevesebb a szín, itt pedig fordítva.

Photobucket
Itt pedig szintén közelebbről.
Photobucket
Itt látszik már talán az enyhe aranyos fénye, ami nagyon diszkrét és finom.

Szemre való termékek: Nagyon visszafogtam magam, és nem rendeltem sem szemhéjpúdert, sem palettát, semmi semmi ilyesmit. Inkább olyan dolgokra fókuszáltam, amikre valóban szükségem van jelenleg.

MUA eyebrow pencil, brunette:
Photobucket
Még sosem volt konkrét szemöldök ceruzám, úgyhogy itt volt az ideje. Elég hosszú ceruza a másik végén kis kefével. Annyiban különbözik a sima szemcerkáktól, hogy jóval krémesebb. Mikor még volt hegye, elég robosztus szemöldököt tudtam vele rajzolni, de aztán elkoptattam, és most nagyon természetes a hatás. A kefével nagyon jól össze lehet fésülni a színt a szemöldökkel. Talán nekem egy kicsit krémes, de nem csúszkál vagy ilyesmi szerencsére. 

MUA Extreme felt eyeliner
Photobucket
Beadtam a derekam...Eddig, életemben 2 azaz kettő filces tusom volt, egy Avonos és egy Essence, de mindkettő hatalmas csalódás. Gondoltam 1Ł-ért teszek még egy próbát. Nem bántam meg. Nagyon jól pigmentált igazi fekete festék, precíz kemény hegy. Kicsit talán túl kemény is, de szépen fog. 

Photobucket
3 swatch: az első az amikor megrajzoltam, látszik, hogy vékony, vastag, és akár görbe vonalat is jól lehet vele rajzolni. A második képen megdörzsöltem az ujjammal. Látszik, valamennyit kopott, de nem vészes. A harmadik pedig amikor áthúztam egy sminklemosó kendővel. Látszik, hogy a kendőtől szinte teljesen eltűnt, de mivel nem volt ígéret a vízállóság, abszolút rendben van. De nem lesz a kedvencem. Nem a temrék, hanem maga a filces tus. Folyékonnyal sokkal természetesebb vonalat tudok rajzolni, szépen befolyik a szempilláim tövébe, ellentétben a filcesekkel. Nekem sokkal körülményesebb is megrajzolni vele. 


Szájra való termékek: Róluk már sok jót hallottam, úgyhogy bátrabban rendeltem.
Photobucket
Két klasszikus rúzs és egy ajakdúsító szájfény.

MUA lipstick, shade 11
Photobucket
Ez az a rúzs, amit a weblap, vagy képek alapján sosem rendeltem volna meg, azt hittem volna, valami rusnya barna szín. De aztán néztem swatchokat, és láttam, hogy egy nagyon kis szép nude színt rejt a zord színű tartó. 3.8 gr termék, ami szerintem átlagos. Állagra krémes, és látszik, hogy nem megapigmentált, kicsit átlátszóbb. Ja és amitől a legjobban meglepődtem, hogy egészen tartósak.
Photobucket
Ilyen szájon. Egy nude szín, enyhe rózsaszínes beütéssel, amitől nem néz ki hullaszájnak, vagy lekorrektorozott szájnak az ajkunk. 

MUA lipstick, shade 15, Juicy
Photobucket
Őt már akartam egy ideje, nagyon különleges szín. Már az újabb eresztésből van, mivel neve is van a kicsikének, és komolyan mondom, ennél jobb nevet, keresve sem...nagyon illik rá. Egy barackos világos árnyalat, ami nagyon vidám, nagyon lányos, nagyon cuki.

Photobucket
A képen nagyon rózsaszínbe hajlik át, viszont a valóságban inkább a barack dominál. Nagyon bírom, amikor felkenem, olyan jó kedvem lesz tőle :D.

MUA Plumping lipgloss peach shimmer
Photobucket
Szájfényből is inkább barackosat választottam, rózsaszínből már van elég. A sima szájfények között is vannak igen megnyerő színek, de az én kíváncsiságomat inkább a plumpingok izgatták. Egy hosszúkás üvegben van a kis csudás, az applikátora, meg ahogy látszik, teljesen átlagos. A pigmentáltsága pedig...szuper!!! Talán nem s volt ennyire pigmentált szájfényem, aminek ennyire tökéletes a fedése.

Photobucket
Íme szájon. Pár szó az ajakdúsító erejéről. Nem dúsít, viszont csíp. Nem erősen, bár ez egyén függő. Első 1-2 percben nem éreztem semmit, aztán oucs... hát ez biza csíp, kb még 2 percig folyamatosan. Kicsit kellemetlen érzés, de elviselem, főleg akkor viselném jól, ha működne is. Na akkor nagyon tetszene. De csináltam utána képeket is, de be sem teszem, mert semmi különbség nem mutatkozik. Minden esetre, ha egy jól pigmentált szájfényt szeretnél, akkor nagyon jó választás. 

Nektek van már MUA terméketek? Terveztek rendelni? :)

This entry was posted on 2012. augusztus 24., péntek and is filed under ,,. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

7 Responses to “Makeup Academy (MUA) haul”

  1. . legkozelebbre a mono szemhejpudereket is ajanlom megvenni. Itt talalsz swatchokat http://boringblogbylini.blogspot.co.uk/2012/07/mua-mono-eyeshadow.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, hát ezek nagyon szépek! Amúgy is szeretnék össze rakni egy saját palettát monokból, szóval köszi az ötletet :)

      Törlés
  2. Azta de jól néznek ki! Túl sokáig gondolkodtam a múltkor hogy mi legyen és lemaradtam arról az akcióról, pedig nagyon szerettem volna kipróbálni már pár MUA terméket :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem 1-2 hónapon belül megint lesz ilyen akció, addig meg legalább meg tudod fontolni, hogy miket szeretnél, (én a primert, meg talán a bb krémet de még nem olvastam utánuk) remélem kicsit segítettem a poszttal :)

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Jajj most láttam meg, hogy ide írtál, de igen, azzal fizettem :)

      Törlés
  4. Szia :D Megtudnád mondani ezeket honnan rendelted, és kb árakat rájuk?:$ :D Hol tudnék próbálgatni belőlük :D

    VálaszTörlés

Többiek