Douglas mini haul + tapasztalatok


Miután Marcsinál megláttam, hogy kaphatóak a Douglasban is a Sunfleur termékek, még aznap elmentem én is beszerezni kettőt, plusz, ha már nézelődtem, kezembe akadt még valami.

Lip smacker: Paul Frank edition



Na hát megvallom hősiesen, hogy még sosem volt lip smackerem,bár a koncepció nagyon bejön, de nem hozott lázba a dolog, lehet azért sem, mert nem vagyok oda sem a kóláért sem a fantáért, a spriteot megiszom néha, de azért mégis csak az ásványvíz az igazi, olyan ízű meg nincs :D. Na de most megláttam ezt a kiadást, és megdobbant a szívem. Egyrészt azért is, mert imádom a Paul Frank márkát, másrészt pedig egyszer már véletlenül rábukkantam erre a kiadásra a neten, de esélyét sem láttam hogy nálunk is lesz. Volt többféle íz, aztán a vattacukros mellett döntöttem, csomagolása tetszett+ gondoltam a vattacukor íz meg fini lesz, na ez így visszatekintve nem volt egy jó ötlet, az íze annyira nem jön be, kicsit édes, aztán ennyi. Lehet a többinek jó íze volt, de most nem vásárolom fel a készletet azért, hogy megtudjam :D. A csomagolások amúgy nagyon jópofák, és voltak tégelyesek is. Jah, és szívecske alakú tégelyes kólás lipsmacker is volt. 


Sunfleur uborkás arcpakolás

Csokisat sajnos nem lehet kapni a Douglasban, de talán ez jobb is a zsíros bőrömre. Már lassan 2 hete használom, és bár az állagát illatát csomagolását nem fogom lerészletezni, megtették előttem számos blogon, inkább, csak azt, nekem hogy vált be

Tapasztalatok: kb 2 pumpálásnyi krémet oszlatok el a megtisztított arcomon, néha a kénes arcradír után, néha magában. Könnyű az állaga és kellemes az illata, ezzel nincs probléma, eloszlatom a krémet, és várok, nem is kell neki az a 15-20 perc, a legtöbb krémet beissza kb 10 perc alatt. Megvárom azért a negyed órát, addig teszek-veszek, majd lemosom, na és ezt utálom a legjobban. Olyan ragacsos, alig akar lejönni, utálom az érzést. Ha levakartam magamról a bőrömnek nagyon selymes tapintása lesz, szépen hidratálja. Lényeg a lényeg, jól működik.
Ár: 10/10 - nagyon jutányos
Csomagolás: 10/10 - nekem tetszik
Illat: 10/10 - bár ez attól függ ki mennyire preferálja az uborkát
Állag: 10/9 - kellemes az állaga
Használatóság: 10/7 - az utálatos lemosás miatt
Hatékonyság: 10/9 - úgy vettem észre, működik.
Összességében: 10/9 - Egy nagyon jó kis terméket kapunk jó áron, ami ráadásul magyar, és cruelty free. Kell-e ennél több? :). 


Sunfleur kénes arcradír

Kicsit zavarban voltam, mert egy arcradírt én szemcsésnek és könnyű állagúnak ismerek, ez pedig nehéz állagú, és nincsenek benne szemcsék. Aztán valahol olvastam, hogy ez kémiai radír és nem fizikai, így már más a dolog :). Ettől függetlenül engem pakolásra emlékeztet, és kész. Először nem jól használtam, túl vastagon vittem fel, és esélytelen volt, hogy megszáradjon, és még le is tudjam dörzsölni. Aztán ahogy telt-múlt az idő, egyre jobban ráállt a kezem a normális mennyiségre, és most már ha megszárad, ledörzsölöm az arcomról, és azt a nagyon keveset, ami az arcomon marad, lemosom, szintén azt a ragacsos érzést kelti mosás közben. Ez a művelet egyébként több időt vesz igénybe mint az uborka pakolás, itt olyan bő 20 percet azért nem árt rajta hagyni az arcon, hogy hasson is. Vegyes érzelmeim vannak vele kapcsolatban, ne kérdezzétek miért, érzem a tiszta érzést miután használtam, de hogy valóban segít-e, nem tudom, bár két hét után nem vonok messzemenő következtetéseket :)
Ár: 10/10
Csomagolás: 10/10
Illat: 10/8 - nem rossz, de az ubis azért kellemesebb :)
Állag: 10/8 - sűrű, kicsit nehezen felvihető, illetve nehezebb eltalálni a megfelelő mennyiséget
Használhatóság: 10/8 - a fent említett okok miatt
Hatékonyság: 10/9 - a tiszta érzés megvan, a többit pedig később fejti ki
Összességében:  10/8 - Elég jó kis termék, jól kihasználható, bár arcradírhoz képest kicsit időigényes, de ha működik ez sem tántoríthat el.

This entry was posted on 2012. február 20., hétfő and is filed under ,,. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

4 Responses to “Douglas mini haul + tapasztalatok”

  1. Én a csokisat és az uborkásat is megvettem, a csokissal kezdtem, eddig bevált, bár kijött 1-2 pattanás az arcomon, de ez könnyen lehet attól is, hogy ettem valami olyat, amitől kipattogtam, nagyon ritkán, de megesik.
    Viszont az uborkás csodákat művelt az anyukám kezeivel. :]

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú, ez jó ötlet, köszi majd kipróbálom kézre is, mert elég szárazak most. A csokisat meg beszerzem mindenképp én is :)

      Törlés
  2. Épp fenn van az arcomon a kénes radír, ezt követi majd mindjárt az ubi pakolás, ha lemostam majd :)
    Én leginkább az aknék utáni foltok/hegek eltüntetése miatt vettem meg őket, reménykedve hogy hátha... Aztán majd meglátom hogy segít-e ebben, vagy sem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem segíteni fog majd ebben is :). Én csak ilyen átlag zsíros bőrre vettem, arra úgyérzem eddig, beválik.

      Törlés

Többiek