Szájfényjavítás


Na, hát elöljáróban annyit érdemes tudni, bár nyilván nem mondok újat, hogy a legtöbb ilyen tégelyes szájfényben van egy kis műanyag felesleg lehúzó, amit én most ünnepélyesen elnevezek stoppernek, hogy ne kelljen mindig körülírni. A stopper az jó, megakadályozza, hogy könyékig szájfényesek legyünk, továbbá körülbelül annyi szájfényt hagy rajta az applikátoron, amennyi kell. Ez persze erősen termék-, és emberfüggő.
A tegnapi posztban írtam, hogy az új avonos szájfényeimben ez a stopper borzasztóan szűk, nagyon kevés szájfényt vesz fel, és már már az idegesítő kategória, pedig maguk a szájfények gyönyörűek. 

És akkor most lássuk, a nagyon egyszerű kis műtét kellékeit:

  • Értelem szerűen a szájfény(ek)
  • Egy ceruza/toll
  • Egy tű, lehet akár gombostű is, vagy varrótű, azt hiszem minél hosszabb, annál jobb
  • Zsepi - ezzel akadályozzuk meg, hogy minden szájfényes legyen
  • És egy öngyújtó - ez arra fog kelleni, ha netán túltágítjuk a stoppert, de erről később.

1. Lépés:


Szájfényt megszabadítjuk a kupaktól, és a tűt megpróbáljuk bejuttatni a stopper és a szájfény pereme közé. Ez legelőször kicsit nehezebb lesz, aztán ha megszűnik a vákum a stopper és a szájfény fala közt, akkor már simán menni fog. Ha bejuttatjuk a tűt, akkor átszúrjuk a stopperen (nem kell félni nem lesz baja) és kihúzzuk egy határozott mozdulattal. 

Így néz ki a dolog, miután kivettük, célszerű megtörölgetni a zsepivel. 

Megmutatom így szemből is, ugye ezt a részt kell tágítanunk


Így néz ki a szájfény stopper nélkül. Eléggé tág, ha így mártanánk bele az applikátort, borzalmas mennyiségű szájfényt venne fel (én kipróbáltam, ti ne tegyétek :D)

2. Lépés:

Megfogjuk a ceruzát, vagy a tágításra szánt eszközt, és most jön az, ami nagyon fontos, hogy FINOMAN kezdjük el tágítani, mert ha túl széles lesz a szája, akkor túl sok szájfényt fog felvenni. Inkább végezzük el többször a műveletet. 

3. Lépés

Érdemes mindig belepróbálgatni az applikátort, hogy mikor lesz kellően széles. (Az én stopperemen látszik, hogy kicsit meggyötört, a tiétek nem lesz ilyen, mert én először foggal próbáltam kiszedni a stoppert, aztán jutott eszembe a tűs megoldás, de a másik már nem így néz ki.)

4. Lépés:
Simán visszapattintjuk a stoppert a helyére, erről nem csináltam képet, eléggé adja magát.

+ Lépés:
Ugye már csak gyakorlatban derül ki igazán, hogy kellően tág lett-e a lehúzó, vagy esetleg átestünk a ló túloldalára és nem húz le elég felesleget. Ilyenkor sem kell kétségbe esni, ha ilyen történik, akkor újra kivesszük a stoppert, és most jön az öngyújtó szerepe, a stoppert az öngyújtó lángja FÖLÉ tartjuk egy kicsit, megforgatjuk, majd visszatesszük. Ettől szépen visszaszűkül. Ezt persze a végtelenségig lehet folytatni a kívánt eredmény eléréséig, de egyébként nem ördöngős, ha nekem sikerült, nektek is menni fog :).

Végeredmény:

ELŐTTE:


UTÁNA:


Mondjuk pont megcseréltem a két szájfényt felkenésnél, de szerintem szemmel látható, mennyivel több szájfényt vesz fel már egyetlen húzásra. 

Remélem segítettem :)

This entry was posted on 2012. január 4., szerda and is filed under ,. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

5 Responses to “Szájfényjavítás”

  1. Ez marha jó ötlet! :) Kösziiii :)))

    VálaszTörlés
  2. Ez nagyon kreatív megoldás lett, ügyi vagy!

    VálaszTörlés
  3. Eszembe se jutott volna ez, de nagyon jó ötlet. Azt hiszem ma én is nekilátok a műveletnek, mert több ilyenem is van. :)

    VálaszTörlés
  4. Örülök lányok, hogy tetszett a poszt, és segíthettem :).

    VálaszTörlés

Többiek